God förmiddag!

Idag så skiner solen och då känns allt genast mycket roligare. Kameran är fulladdad och jag skall strax ut på min upptäcktsfärd. Det jag skall köpa är:

[  ] Solkräm till ansiktet med SPF 15
[  ] Påbyggnadskräm till ansiktet SPF 30

Som ni märker så är solkräm väldigt viktigt här så det är väl det man konsumerar mest.
Dessutom skall jag spana efter UGGS, originalet såklart, dom är mycket billigare här än i Sverige och
tyvärr så glömde jag mina kära vita converse hemma så dom behöver också en ersättare.
Här kostar typ ett par 300 kr så det är billigt och bra.

Men jag känner inte något större behov av ett par converse nu men behö ver jag så finns det.
(Så mamma & pappa, oroa er inte, jag skall inte shoppa upp hela min budget, I promise!)


Här är dagens utsikt från balkongen, såhär skall vädret vara egentligen!




..och här är dagens klädsel, jag gör ett försök att se riktigt cool ut,
lyckas inte så bra, skall nog le nästa gång. Jag har på mig min nya jeansväst,
ett par Cheap Monday jeansshort från somedays såklart och mitt
Fashion Against Aids linne från H&M. Jag tycker om min fransväska,
jag känner mig som en riktig hippie i den tillsammans med mitt långa hår.



Men shorten åkte av, var nog lite väl optimistisk gällande värmen, det blev
chinos till istället.


Nu skall jag ut i solen med den coola cruisercykeln, rosa såklart :) Får se om jag lyckas hitta till
andra sidan Manly där solkrämerna inhandlas.

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Cybermum

Hi there!

Det där ser ju nice ut. Härlig utsikt med sol i och cool outfit. Ett gammalt beprövat ordspråk bjuder jag på "sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne.

Nu sväljer jag mina rågkuddar o sen dusch o sen gearbeit. Faktiskt riktigt kul nu. Puuussar din M

2008-09-18 @ 06:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0