Kusinernas heldag

Hejsan!

Nu är jag supertrött fast klockan inte är så mycket. Men vi har hunnit med mycket,
Rocky & Jag, vi har haft en hel kusindag. Vi läst en massa böcker,
kollat på Scooby Doo på Cartoon Networks och promenerat. Febern försvann som tur var
på förmiddagen så det har varit full fart.

Här läser vi boken om den ´Vilda bebin´ som får en "vovve"
Rockys favoritord, eller oftast enda ord, är "titta" och det passar
ju bra när man läser..






Här är det lunchtime och då får man äta själv en stund.. :)




Regnet försvann och ersattes av kallt väder och blåst, men solen tittade
fram iallafall så vi gick ut på en promenad på eftermiddagen.
Favoritsovplatsen är definitivt vagnen men bara så länge den rullar.
Bilden tog jag precis när vi kommit tillbaka och strax efter satte han sig
yrvaket upp och undrade varför vi stod stilla.



Strax innan läggdags; här myser vi i Rockys rum med "goldie",
hunden som räcker ut tungan. Han är favortigosedjuret, och
för tillfället större än sin husse.




Japp då har 7 dagar passerat, för en vecka sedan exakt så låg jag nog och sov vid
den här tidpunkten, helt utslagen av jetlaggen. Det känns definitivt som om det är mer
än en vecka sedan jag kom men det kanske beror på allt jag gjorde det senaste och
framförallt är allt så nytt. Så var det ju när man var liten, då gick tiden inte alls lika fort
som nuförtiden, även om inte jag är så gammal, än. Men allt är relativt, Rocky tycker nog
att jag är tillräckligt gammal för att hamna i tantkategorin.

Nu skall vi nog snart äta middag, det är lugnast att göra det när lillkusinen sover.
Imorgon tror jag nog att jag skall jobba lite på Somedays, det skall blir kul =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0