God morgon

Morrn' morrn'!

Idag skiner solen och det är riktigt  varmt ute. Det betyder
att ännu fler är ute än vanligt. Jag har varit ute på en morgon-
promenad med Rocky på beachwalken. Det tog ungefär 1 h och en kvart,
och det var riktigt crowded, jag fick köra slalom med barnvagnen
mellan mammor, pappor, barnvagnar, hundar, pensionärer, mer
hundar, affärmän med joggingskor (haha), gubbar med speedos
och några byggarbetare som grejade.
Och Rockys föräldrarna passade på att gå ut på en tidig golfrunda.
Nu skall jag byta om och snart skall vi åka in till stan för en shoppingdag.

See you!


Här är den minst crowded delen av beachwalken,
vid queenscliff där jag bor. Från havet sett blir det på högra sidan
av Manly beach.




Jag gick upp halv 7 idag och ögonen gick i kors, men jag
piggnade till efter promenaden.
Här har jag på mig mitt American apparel linne.



Kommentarer
Postat av: lil'sis

Det ser så härligt ut!!







PS! sluta skriva/säga crowded (och liknande) det låter

ungefär som när mamma säger; ska vi ta en promenix med

doggarna nu? eller ...scary movie!

2008-09-26 @ 12:49:44
Postat av: Cyberum

Hello darling!

För att vr trött tycker jag att du ser ovalnligt fräsch ut!! Det måste var den friska manly-luften.Pussar från M

2008-09-26 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0