I'm here!

Hejsan! Nu är jag i Sydney i the land down under. Känns konstigt att flyga i två hela dagar,
det är nog så när man skall till andra sidan jordklotet. Just nu är klockan strax 10 på
förmiddagen och jag kom hit igår morse vid halv åtta tiden. Men jag var fruktansvärt
"Jetlaggad" eftersom jag inte kunde sova mellan Singapore och Sydney och då var
jag alldeles för trött för att "blogga". Däremot såg jag väldigt mycket på tv, Grey's Anatomy,
House, Two and a half men, Sex and the city-filmen(igen) och så såg jag klart What happens in Vegas.


Här ser man Sydney precis före landningen


Hela dagen igår var jobbig eftersom jag inte fick somna (pga. jetlagen) så jag
försökte hålla igång. Vi spenderade dagen på Somedays-Kristina & Mattias butik.
Den är riktigt fin, skall ta lite bilder och lägga upp i veckan.


Flygplansmaten var inte alls god, lamm och citronkakor. Euw.
Jag åt därför Amerikanska pannkakor med sirap när jag
kom till Sydney igår morse. Mums! Varför har inte svenska Mc Donald's det?




Här har jag tagit en bild när jag sitter i min säng i mitt rum, stranden är
ganska nära :) och utsikten från hela lägenheten är fantastisk.



Idag tänkte jag promenera på Manly beach (bilden ovan) och utforska trakterna lite. Skall
även införskaffa en hudkräm med soldkyddsfaktor; även om det är mulet och kallt idag
så behövs det. Tar med mig kameran på upptäcktsfärden och rapporterar här senare i
eftermiddag vilket blir på morgonkvisten i svensk tid.

See you later!





Kommentarer
Postat av: Cybermum

hi there!

Snacka om häftig utsikt. Jag vill se fler bilder. Kan du inte ta en bild på ditt rum också? Have a nice afternoon, love from cybermum

2008-09-17 @ 06:26:26
Postat av: Cybermum

Tjao bella!

Hur går det med bilderna?? Jag är forfarande så nyfiken på din omgivning! Puss o kram

2008-09-17 @ 13:24:39
Postat av: Sofia

Hej mamma!



Jag har mailat några bilder men det är rätt så segt och därför håller jag på och laddar upp dem på homeservern hemma istället :) Tror ni kan se bilderna ikväll!



PoK Sofia

2008-09-17 @ 16:52:22
URL: http://slkv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0