One day at somedays

Hello!

Typiskt att jag alltid är så trött när jag skall skriva mina inlägg
på bloggen, det är nästan så illa att jag somnar på tagentbordet.
Men när orden sviker så tar jag fram mina bilder, jag bär ju som sagt
med mig kameran överallt. Men ibland vill jag låtsas att jag är en riktig
local och då kan jag inte riktigt med att ta upp kameran när jag ser en fin
byggnad, eller som idag "the cupcake bakery". (Tog ingen bild, men
det kommer nog upp en snart, muffinsarna med rosa glasyr så härliga ut)

Efter en lång och busy arbetsdag på Somedays, ja det var riktigt mycket
folk i butiken, så har vi precis varvat ner framför tv;n och ätit glass med choklad.
Vi såg "Perfect stranger" med Halle Berry och Bruce Willis, bra men crazy slut.

Jag har också fått veckans motion idag, promenerade och hämtade Rocky från
daycare. Hade mina nya trätofflor på mig, och nog för att de är ergonomiska men
inte ens de skorna kunde rädda mina fötter efter den 2 h långa promenaden.
Men jag bryr mig inte så mycket om ömmande fötter när det är så mycket att
titta på, butiker (shoppade inget idag.. eller jo en filt, men den var till Rocky)
och alla skyskrapor. På vägen tillbaka från daycare promenerade vi genom
Hyde Park, en miniversion av New Yorks central park.

Imorgon blir det däremot shopping, Kristina behöver en klänning till ett
bröllop så vi skall besöka en massa affärer :)


Mina stackars fötter.. imorgon blir det ballerinas




Mysiga Hyde Park, ligger verkligen i mitten av alla skyskrapor,
bilden är väl inte så bra kanske, här ser det ut som en asfaltsdjungel..
(vilket det inte är i verkligheten)





Här har någon fått ett mariekex..




Mmm mariekex är mumsigt!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0