Singapore


Efter en lång flygtur så sitter jag här nu vid "Toast Box", "Sushi Sushi" och "Bengawan Solo" och dricker en Berry Crush.
Riktigt god faktiskt och tydligen så är den 99 % fettfri. Den består av mixad hallonsorbet, blåbär, hallon, jordgubbar och krossad is, mums! Flygplatsen är täckt av heltäckningsmattor och det finns både Seven Eleven och Burger King här.
"Som hittat"





Det tog drygt 12 h från Frankfurt hit och jag lyckades sova några timmar men det var trångt (!) men det gjorde ingenting för jag har kollat på Sex and the City- filmen! Blev så glad när jag såg att dom hade den och jag hann börja kolla på What happens in Vegas också. Skall se klart den nu ikväll när vi flyger vidare mot Sydney.


Åh jag älskar SATC! Skall nog kolla på den en gång till efter
jag sett klart "Whar happens in Vegas
"



...och sist men inte minst; en bild på en trött Sofia.
Ja man får inte direkt skönhetssömn på planet.

Nu maste jag skynda mig till gaten, skriver nar jag ar i Sydney!



Kommentarer
Postat av: Lil'sis

Åh, vad det verkar underbart! Jag vill också ut och resa...

PS! vem tog fotot på dig?!



xoxo Lil'sis ;P

2008-09-15 @ 14:30:49
Postat av: Cybermum

Hallo honey!Vad kul att läsa om ditt påbörjade äventyr.Den tunnhåriga flinten var väl sådär men tur att du får trösta dig med lite SATC............

Pussisar från cybermum till Miss Sofie down under, hörs snart va???

2008-09-15 @ 16:30:10
Postat av: Sofia

Haha ang. vem som tog fotot så frågade jag en asiatisk kvinna som jobbade i cafeet, hon kunde ingen Engelska och höll först kameran upp och ner. Men det blev en bild tillslut :)

2008-09-17 @ 16:59:00
URL: http://slkv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0