Somedays & releaseparty av Secret Squirrel

Idag har jag haft min första arbetsdag på Somedays och jag började
dagen med lite shopping, vad annars? Men dessa skor behövdes faktiskt
eftersom det är bra att bära plagg som vi säljer och dessutom är dom supersköna.

Just nu sitter jag och gäspar för från kl. 18 och framåt har vi haft en releasefest
för en ny kollektion från ett märke som heter Secret Squirrel. Alla deras kläder
var så söta och jag skulle kunna tänka mig att köpa allt. Tog inte så många
bilder på kläderna som jag tänkt med kollektionen kommer att säljas på Somedays
och jag kommer garanterat köpa något plagg (...eller två).


Här kommer lite bilder från idag; jag är alldeles för trött för att skriva något vettigt..



Här är en liten bit av den omtalade affären Somedays..




Bild tagen på andra sidan affären, till vänster bakom den vita
väggen ligger kontoret, kanske tar en bild på det också,
men det är inte lika organiserat som butiken. På väggen
skymtar också den nuvarande utställningen (tavlor)




Mina coola trätofflor och ja dom är ergonomiska också :)





Här är lite bilder från kvällen arrangemang:

Alla kläderna är bortplockade och undanstuvade i showroomet
och på kontoret. De har ersatts av minglande modefolk & annat också..




En del av personalen på Somedays...och skäggige Malte
chefen (Mattias) i mitten





Detta linne är så himla gulligt och kjolen vill jag bara ha, den finns i rött
och blått också. Det enda är väl att den är tillverkad i Linne så
det skrynklar sig väldigt lätt, men det gör ingenting för den är perfekt
att ha på sommaren för den är hög i midjan och vid i kjolen så den blir
sval & skön. (Ja ni märker hur jag säljer in kjolen till mig själv..)




That's it for tonight. Skriver mer imorgon. God natt!

Kommentarer
Postat av: Cybermum

Hi!!

Vad kul at få arbeta med kläder..........det är väl rena drömmen och trevliga människor. Hoppas du mår bra min shoppingpärla1!Puss från M

2008-09-25 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0