Speed-shopping

Klockan är alldeles för mycket. Kvart över ett för att vara exakt.
Vi somnade i soffan framför tv:n och vaknade precis men jag tänkte
ändå redogöra snabbt vad vi gjort idag :) Det är ju ändå min lilla rutin
att skriva minst en gång om dagen.

Vi har nog sett varenda klänning i stan', minst, Dagens mål var att hitta en
klänning till K som eventuellt skulle vara bättre än den första hon hittade.
Men ju mer dagen gick desto mer lutade det mer åt den första hon kollade på.
Rocky var med också, och efter han ätit lite och lekt i Hyde Park var det full fart,
vi praktiskt taget sprang i affärerna och var supereffektiva. Dessvärre köpte vi ingen-
ting, och hur ofta händer det att jag går hem tomhänt efter en shoppingtur? Inte så ofta..


Rocky Rockstar!




Mummy & Rocky in Hyde Park




Kusinerna, också i Hyde Park









Queen Victoria Building (QVB), gammal & fint anrik byggnad,
nu shoppingcenter med alla stora designers i Australien, bla.




God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-26 @ 18:46:33
Postat av: mormor



Hej Sofia Tack för alla Dina härliga och roliga

bloggar Känns som om jag är med ibland.Är glad för

dag Du skriver och för alla fina foton



Hälsa hela familjen, kramar mormor

2008-09-26 @ 23:08:13
URL: http://slkv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0